Brakuje pomysłów na interesujące kadry, które zwrócą uwagę klientów.
Nie wiemy nawet jak się zabrać za sesję od strony technicznej.
Finalny efekt jest często daleki od oczekiwań.
Dla mnie to nie jest wybór. Skupianie się na powyższych podejściach do zdjęć produktowych prowadzi jedynie do zniechęcenia i frustracji. Podczas gdy konkurencja się rozwija, rośnie poczucie marnowania cennego czasu i pojawia się chęć rzucenia wszystkim. A to nie są warunki, w których Twój biznes będzie stabilnie wzrastał.
Kiedy rozpoczęłam przygodę z fotografią produktową, chciałam wyjść poza ten podstawowy schemat i zastosować w swoich zdjęciach elementy, które sprawiają, że zdjęcie rzeczywiście będzie sprzedawać. Dlatego przeanalizowałam kampanie reklamowe dużych i znanych marek, a zabiegi, które zostały tam zastosowane, “przepisałam” na potrzeby małych biznesów. W tej analizie uwzględniłam własne doświadczenie sprzedażowe oraz wiedzę biznesową, które przekułam na język fotografii.
Już samo zastosowanie elementów sprzedażowych otwiera głowę na nowe pomysły, ale moim zdaniem to nie wszystko.
Kluczowe jest także zastosowanie technik psychologicznych. I może teraz Ci się wydawać, że będę mówiła o manipulacji klientem. Zupełnie nie. Sprzedając, często zapominamy, że psychologia to nie tylko negatywne wywieranie wpływu na innych, ale też pozytywne wywieranie wpływu na samego siebie - w tym przypadku dowiesz się jakie techniki psychologiczne pobudzą Twoją kreatywność. I nie będą to suche techniki z podręcznika do psychologii. "Przetłumaczyłam je" na język fotografii, biznesu i contentu. Pokazałam także ich zastosowanie w kampaniach reklamowych dużych i małych marek. W ten sposób stworzyłam swoje autorskie podejście do fotografii produktowej, które “wywołało wrażenie wow”, jak to określiła jedna z moich kursantek, Marlena :)
Dzięki lekcjom wpadam na dużo więcej pomysłów dotyczących kreatywnych kadrów moich produktów, niż wcześniej. Zaczęłam dostawać zlecenia dokładnie od moich klientów docelowych! <3
Dominika
Podobały mi się konkretne informacje dotyczące biznesu, które zostały przełożone na fotografię. To, czego uczę się o biznesie – strategia marki, content marketing itp. znalazło swoje odbicie w fotografii i przykładach oraz świetnie omówione w wideo. W module o kreatywności podobał mi się podział na metody i techniki. Nawet nie wiedziałam, że takie istnieją!
Joanna
Bardzo mi się podobały prezentacje - poruszane w nich były kwestie, o których nawet bym nie pomyślała robiąc zdjęcie produktowe. Kurs otwiera głowę na nowe podejście do fotografowania swoich produktów
Marlena
Nigdy nie wpadłam na myślenie o zdjęciach w taki sposób, że muszą zawierać elementy sprzedażowe. Dla mnie to zupełnie nowe podejście, otworzyło mi klapkę w głowie.
Ursula
Moje podejście sprawi, że Twoje zdjęcia produktowe będą szyte na miarę i z łatwością dostosujesz je do własnej grupy docelowej. Nie będzie to moja wizja Twoich zdjęć. To najlepszy sposób, żebyś przyciągnęła do siebie klientów docelowych, czyli ludzi, którzy będą wspierać Twój biznes nie tylko zakupem, ale i dobrymi opiniami oraz rekomendacjami.
W sprzedaży ważna jest… sprzedaż. Nie wystarczy zrobić ładne zdjęcia. Trzeba zrobić takie zdjęcia, które sprawią, że nawet podczas spaceru będziesz dostawała powiadomienia o nowych zamówieniach.
Proces twórczy i kreatywność, to nie jest coś nieuchwytnego. Koniec z brakiem pomysłów, nudnymi zdjęciami i zastanawianiem się skąd inni czerpią inspiracje! Moje naukowe podejście sprawi, że poznasz psychologiczne sposoby na zwiększenie liczby pomysłów - wszystko to przygotowałam w oparciu o badania naukowe.
Kurs był świetny! Nawet mój mąż zaczął mi zaglądać przez ramię bo zainteresował się jak konkretnie i zwięźle przedstawiona jest wiedza :)
Dzięki lekcjom wpadam na dużo więcej pomysłów dotyczących kreatywnych kadrów moich produktów, niż wcześniej. Zachęciłam się, żeby odkurzyć po długim czasie lustrzankę i robić zdjęcia na dużo lepszej rozdzielczości, niż robione telefonem :) Zaczęłam dostawać zlecenia dokładnie od moich klientów docelowych! <3
Dominika Wiltos
Artystka
Dominika Wiltos - Art Studio
Miałam możliwość wdrażać stopniowo rady Moniki w trakcie recenzowania jej kursu i muszę powiedzieć, że jest to wspaniały motywator do działania! Oprócz świetnych rad fotograficznych i trików ułatwiających obróbkę zdjęć (kocham Lightrooma coraz mocniej!) znalazłam w nim też porady odnośnie promowania swojego konta, dzięki czemu zdobyłam kilka ciekawych zleceń.
Paulina Peryt
Graficzka
Wytwór Grafika
Nie zdawałam sobie sprawy ile elementów trzeba zawrzeć w fotografii produktowej! Bardzo mi się podobało, że te wszystkie elementy były w bardzo jasny i klarowny sposób wyjaśnione. Pootwierały mi się niektóre klapki w tej materii. Fajnie, że jest tak dużo przykładów. Najbardziej podobały mi się techniki kreatywne, szczególnie zaintrygowała mnie technika z wykorzystaniem luster, ponieważ nigdy nie robiłam jeszcze takich zdjęć.
Sylwia Zięba
Rękodzielniczka
Dream Corner - Łapacze snów
Moduł 1
Elementy sprzedażowe w fotografii
Moduł 2
Kreatywna fotografia produktowa
Moduł 3
Jak fotografować?
Moduł 4
Robimy sesję zdjęciową
Moduł 5
Edycja zdjęć
Treści bonusowe
Cześć! Nazywam się Monika Wanat i zajmuję się fotografią od kilku lat - fotografowałam w ponad 30 krajach na czterech różnych kontynentach - estetycznie, różnorodnie i przy zachowaniu spójnego stylu. Swoje umiejętności fotograficzne szlifowałam także podczas kursów typu Masterclass fotografów takich jak Max Muench, Luke Stackpoole i Joel Robinson.
Moja fotograficzna supermoc? Umiem fotografować z dokładnością do atomu - za moje osiągnięcia w tej dziedzinie zdobyłam stopień naukowy doktora, otrzymałam nagrody w łącznej kwocie ponad pół miliona złotych i współpracowałam m.in. z Uniwersytetem Oksfordzkim.
Mam również ogromne doświadczenie w uczeniu innych - prowadziłam zajęcia dla studentów, a także wiele kursów, szkoleń oraz warsztatów fotograficznych i naukowych. Moje sukcesy w uczeniu innych wynikają z mojego podejścia, w którym zakładam zerową wiedzę i nieskończoną inteligencję drugiej strony. W ten sposób nauczyłam przedszkolaki podstaw fizyki kwantowej, bo wiem, że problemem w nauczaniu nie jest temat, ale forma w jakiej ten temat jest przedstawiony.
Filmy kursowe
Pięć filmów dostępnych na platformie kursowej. Łącznie ponad dwie godziny nagrań.
Karty pracy
Ćwiczenia do każdego modułu do samodzielnej pracy.
Bonusy
Mini e-book o generowaniu pomysłów.
Dostęp do zamkniętej grupy z możliwością zadawania pytań.
W pakietach VIP i Premium dostęp do aktualizacji.
W pakiecie VIP konsultacja 1:1.
Oszczędność czasu i pieniędzy
Kurs jest o wiele tańszy niż profesjonalna sesja produktowa. Ceny moich sesji zaczynają się od 2 000 zł, a kurs kosztuje niecałą ⅕ tej kwoty.
Kupując kurs oszczędzasz też czasu, który możesz przeznaczyć dla siebie i na rozwój swojego biznesu.
Kurs jest przetestowany na dużej grupie docelowej
Kupujesz kurs, który powstał w odpowiedzi na problemy prawie 250 przedsiębiorczyń i był na bieżąco konsultowany. To nie jest kurs wymyślony i napisany na kolanie, tylko program, który pomógł już bardzo wielu przedsiębiorczyniom dotrzeć do swoich idealnych klientów.
Ograniczona ilość miejsc
Kurs jest do pracy indywidualnej, ale jestem dostępna dla kursantów w przypadku pytań i problemów oraz monitoruję ich postępy. Dlatego miesięcznie przyjmuję tylko 20 nowych osób.
Nie, możesz fotografować także smartfonem.
W kursie są podane trzy sposoby na usunięcie tła, ale kurs skupiony jest na kreatywnym podejściu do zdjęć produktowych. Jeżeli chcesz nauczyć się robić typowe zdjęcia na białym tle w namiocie bezcieniowym, to nie jest to kurs dla Ciebie.
Tak. Wystawię Ci fakturę bez VAT.
Kurs jest przeznaczony dla wszystkich użytkowników. Filmy są przygotowane w Lightroomie w wersji na komputer, natomiast omówione zasady sprawdzą się też w wersji mobilnej (na smartfona). Część omówionych opcji występuje w płatnej wersji Lightrooma – kurs oraz darmowa wersja próbna pomogą Ci ocenić, czy potrzebujesz płatnej wersji, czy wystarczy Ci wersja darmowa.
Oczywiście! Pytania będziesz mogła zadać podczas indywidualnej konsultacji po wykupieniu pakietu VIP lub w zamkniętej grupie na Facebooku (w ramach wszystkich pakietów).