Kurs Kreatywnej Fotografii Produktowej

Zacznij tworzyć zdjęcia produktowe, które przyciągną klientów, nawet jeśli nie znasz się na fotografii i nie umiesz robić zdjęć!

Zrobienie pięknych zdjęć produktowych, które sprawią, że klienci sami będą klikali przycisk “kup”, to bardzo duże wyzwanie w każdym małym biznesie:

Brakuje pomysłów na interesujące kadry, które zwrócą uwagę klientów.

Nie wiemy nawet jak się zabrać za sesję od strony technicznej.

Finalny efekt jest często daleki od oczekiwań.

Na szczęście jest pewna ścieżka, która pozwoli Ci raz na zawsze pozbyć się tych problemów!

Analizując problemy prawie 250 przedsiębiorczyń, mogę powiedzieć, że dla wielu z nich fotografia produktowa była zmaganiami pomiędzy:

  • uzyskaniem perfekcyjnego zdjęcia na białym tle bez kawałka cienia,
  • próbą uzyskania zdjęć lifestylowych, które finalnie i tak nie sprzedawały,
  • patrzeniem na produkty konkurencji i zastanawianiem się jak oni wpadli na takie pomysły.
 

Jednak, czy rzeczywiście skupianie się na jednym z tych podejść może finalnie doprowadzić do osiągnięcia celu, jakim są kreatywne zdjęcia produktowe budzące zachwyt wśród potencjalnych klientów?

Czyli co właściwie robić? Zdjęcie produktowe na białym tle, czy zdjęcie pokazujące lifestyle?

Dla mnie to nie jest wybór. Skupianie się na powyższych podejściach do zdjęć produktowych prowadzi jedynie do zniechęcenia i frustracji. Podczas gdy konkurencja się rozwija, rośnie poczucie marnowania cennego czasu i pojawia się chęć rzucenia wszystkim. A to nie są warunki, w których Twój biznes będzie stabilnie wzrastał.

No dobrze, ale jak zrobić to inaczej?

Kiedy rozpoczęłam przygodę z fotografią produktową, chciałam wyjść poza ten podstawowy schemat i zastosować w swoich zdjęciach elementy, które sprawiają, że zdjęcie rzeczywiście będzie sprzedawać. Dlatego przeanalizowałam kampanie reklamowe dużych i znanych marek, a zabiegi, które zostały tam zastosowane, “przepisałam” na potrzeby małych biznesów. W tej analizie uwzględniłam własne doświadczenie sprzedażowe oraz wiedzę biznesową, które przekułam na język fotografii.


Już samo zastosowanie elementów sprzedażowych otwiera głowę na nowe pomysły, ale moim zdaniem to nie wszystko.

Kluczowe jest także zastosowanie technik psychologicznych. I może teraz Ci się wydawać, że będę mówiła o manipulacji klientem. Zupełnie nie. Sprzedając, często zapominamy, że psychologia to nie tylko negatywne wywieranie wpływu na innych, ale też pozytywne wywieranie wpływu na samego siebie - w tym przypadku dowiesz się jakie techniki psychologiczne pobudzą Twoją kreatywność. I nie będą to suche techniki z podręcznika do psychologii. "Przetłumaczyłam je" na język fotografii, biznesu i contentu. Pokazałam także ich zastosowanie w kampaniach reklamowych dużych i małych marek. W ten sposób stworzyłam swoje autorskie podejście do fotografii produktowej, które “wywołało wrażenie wow”, jak to określiła jedna z moich kursantek, Marlena :)

A co o tym podejściu sądzą kursantki?

Dzięki lekcjom wpadam na dużo więcej pomysłów dotyczących kreatywnych kadrów moich produktów, niż wcześniej. Zaczęłam dostawać zlecenia dokładnie od moich klientów docelowych! <3





Dominika

Podobały mi się konkretne informacje dotyczące biznesu, które zostały przełożone na fotografię. To, czego uczę się o biznesie – strategia marki, content marketing itp. znalazło swoje odbicie w fotografii i przykładach oraz świetnie omówione w wideo. W module o kreatywności podobał mi się podział na metody i techniki. Nawet nie wiedziałam, że takie istnieją!

Joanna

Bardzo mi się podobały prezentacje - poruszane w nich były kwestie, o których nawet bym nie pomyślała robiąc zdjęcie produktowe. Kurs otwiera głowę na nowe podejście do fotografowania swoich produktów

Marlena

Nigdy nie wpadłam na myślenie o zdjęciach w taki sposób, że muszą zawierać elementy sprzedażowe. Dla mnie to zupełnie nowe podejście, otworzyło mi klapkę w głowie.

Ursula

Dlaczego elementy sprzedażowe i kreatywne techniki psychologiczne są ważne w fotografii produktowej?

Indywidualność

Moje podejście sprawi, że Twoje zdjęcia produktowe będą szyte na miarę i z łatwością dostosujesz je do własnej grupy docelowej. Nie będzie to moja wizja Twoich zdjęć. To najlepszy sposób, żebyś przyciągnęła do siebie klientów docelowych, czyli ludzi, którzy będą wspierać Twój biznes nie tylko zakupem, ale i dobrymi opiniami oraz rekomendacjami.

Sprzedaż

W sprzedaży ważna jest… sprzedaż. Nie wystarczy zrobić ładne zdjęcia. Trzeba zrobić takie zdjęcia, które sprawią, że nawet podczas spaceru będziesz dostawała powiadomienia o nowych zamówieniach.

Kreatywność

Proces twórczy i kreatywność, to nie jest coś nieuchwytnego. Koniec z brakiem pomysłów, nudnymi zdjęciami i zastanawianiem się skąd inni czerpią inspiracje! Moje naukowe podejście sprawi, że poznasz psychologiczne sposoby na zwiększenie liczby pomysłów - wszystko to przygotowałam w oparciu o badania naukowe.


A jak to podejście sprawdza się w praktyce?
Zobacz opinie i przemiany zdjęć moich kursantek:

Kurs był świetny! Nawet mój mąż zaczął mi zaglądać przez ramię bo zainteresował się jak konkretnie i zwięźle przedstawiona jest wiedza :)

Dzięki lekcjom wpadam na dużo więcej pomysłów dotyczących kreatywnych kadrów moich produktów, niż wcześniej. Zachęciłam się, żeby odkurzyć po długim czasie lustrzankę i robić zdjęcia na dużo lepszej rozdzielczości, niż robione telefonem :) Zaczęłam dostawać zlecenia dokładnie od moich klientów docelowych! <3

Dominika Wiltos
Artystka
Dominika Wiltos - Art Studio

Miałam możliwość wdrażać stopniowo rady Moniki w trakcie recenzowania jej kursu i muszę powiedzieć, że jest to wspaniały motywator do działania! Oprócz świetnych rad fotograficznych i trików ułatwiających obróbkę zdjęć (kocham Lightrooma coraz mocniej!) znalazłam w nim też porady odnośnie promowania swojego konta, dzięki czemu zdobyłam kilka ciekawych zleceń.


Paulina Peryt
Graficzka
Wytwór Grafika

Nie zdawałam sobie sprawy ile elementów trzeba zawrzeć w fotografii produktowej! Bardzo mi się podobało, że te wszystkie elementy były w bardzo jasny i klarowny sposób wyjaśnione. Pootwierały mi się niektóre klapki w tej materii. Fajnie, że jest tak dużo przykładów. Najbardziej podobały mi się techniki kreatywne, szczególnie zaintrygowała mnie technika z wykorzystaniem luster, ponieważ nigdy nie robiłam jeszcze takich zdjęć.


Sylwia Zięba
Rękodzielniczka
Dream Corner - Łapacze snów


Czego się dowiesz po przerobieniu kursu?

Moduł 1
Elementy sprzedażowe w fotografii

  • Co sprzedaje na zdjęciach?
  • Jak dopasować elementy sprzedażowe do swojego produktów i odbiorców?

Moduł 2
Kreatywna fotografia produktowa

  • Jak techniki psychologiczne pomogą Ci znaleźć pomysł na zdjęcie?
  • Jak stosować techniki kreatywne na zdjęciach?
  • Poznasz niestandardowe podejście do zdjęć produktowych.

Moduł 3
Jak fotografować?

  • Dowiesz się, jak się nie pogubić w ustawieniach aparatu. Otrzymasz gotowy schemat.
  • Poznasz sposoby ustawiania ostrości.
  • Jak odwzorować przedmiot na zdjęciach?

Moduł 4
Robimy sesję zdjęciową

  • Jakie są elementy sesji zdjęciowej?
  • Poznasz dziewięć rodzajów kompozycji.
  • Jak zaprzyjaźnić się ze światłem?
  • Skąd brać gadżety do sesji zdjęciowych?

Moduł 5
Edycja zdjęć

  • Poznasz podstawy edycji zdjęć w programie Lightroom.
  • Dowiesz się, jakie są triki przydatne w fotografii produktowej:
  • Jak uniknąć odblasków?
  • Jak zwiększyć ostrość produktów?
  • Edycja zdjęć dużych przedmiotów.
  • Jak usunąć tło?

Treści bonusowe

  • Mini-ebook o generowaniu pomysłów.
  • Dostęp do zamkniętej grupy z możliwością zadawania pytań.
  • Kupując kurs, możesz zaproponować temat bonusowych treści.

Kim jestem, żeby o tym uczyć?

Cześć! Nazywam się Monika Wanat i zajmuję się fotografią od kilku lat - fotografowałam w ponad 30 krajach na czterech różnych kontynentach - estetycznie, różnorodnie i przy zachowaniu spójnego stylu. Swoje umiejętności fotograficzne szlifowałam także podczas kursów typu Masterclass fotografów takich jak Max Muench, Luke Stackpoole i Joel Robinson.

Moja fotograficzna supermoc? Umiem fotografować z dokładnością do atomu - za moje osiągnięcia w tej dziedzinie zdobyłam stopień naukowy doktora, otrzymałam nagrody w łącznej kwocie ponad pół miliona złotych i współpracowałam m.in. z Uniwersytetem Oksfordzkim.

Mam również ogromne doświadczenie w uczeniu innych - prowadziłam zajęcia dla studentów, a także wiele kursów, szkoleń oraz warsztatów fotograficznych i naukowych. Moje sukcesy w uczeniu innych wynikają z mojego podejścia, w którym zakładam zerową wiedzę i nieskończoną inteligencję drugiej strony. W ten sposób nauczyłam przedszkolaki podstaw fizyki kwantowej, bo wiem, że problemem w nauczaniu nie jest temat, ale forma w jakiej ten temat jest przedstawiony.

Co dokładnie otrzymasz?

Filmy kursowe

Pięć filmów dostępnych na platformie kursowej. Łącznie ponad dwie godziny nagrań.

Karty pracy

Ćwiczenia do każdego modułu do samodzielnej pracy.

Bonusy

Mini e-book o generowaniu pomysłów.
Dostęp do zamkniętej grupy z możliwością zadawania pytań.
W pakietach VIP i Premium dostęp do aktualizacji.
W pakiecie VIP konsultacja 1:1.

Dlaczego warto kupić teraz?

Oszczędność czasu i pieniędzy

Kurs jest o wiele tańszy niż profesjonalna sesja produktowa. Ceny moich sesji zaczynają się od 2 000 zł, a kurs kosztuje niecałą ⅕ tej kwoty.

Kupując kurs oszczędzasz też czasu, który możesz przeznaczyć dla siebie i na rozwój swojego biznesu.

Kurs jest przetestowany na dużej grupie docelowej

Kupujesz kurs, który powstał w odpowiedzi na problemy prawie 250 przedsiębiorczyń i był na bieżąco konsultowany. To nie jest kurs wymyślony i napisany na kolanie, tylko program, który pomógł już bardzo wielu przedsiębiorczyniom dotrzeć do swoich idealnych klientów.

Ograniczona ilość miejsc

Kurs jest do pracy indywidualnej, ale jestem dostępna dla kursantów w przypadku pytań i problemów oraz monitoruję ich postępy. Dlatego miesięcznie przyjmuję tylko 20 nowych osób.

Kup teraz, bo zapomnisz, a z każdą aktualizacją cena wzrasta ;)




Pakiet Basic


PLN 199 


Miesięczny dostęp do pełnej wersji kursu

 Dostęp do zamkniętej grupy kursowej 





 



Pakiet Premium


PLN 349


Dożywotni dostęp do pełnej wersji kursu

 Dostęp do materiałów bonusowych

Dostęp do aktualizacji

Dostęp do zamkniętej grupy kursowej


 



Pakiet VIP

  

PLN  599 


Zawartość pakietu Premium

Indywidualna konsultacja online 1h






Podwójna Gwarancja

Jestem pewna swojego kursu i swojej jakości. Dlatego gwarantuję Ci, że zobaczysz poprawę w swoich zdjęciach.

Jeśli jednak tak nie będzie, to w ciągu pół roku od zakupu kursu możesz do mnie napisać na monika@pegazing.pl - umówimy się na konsultację, podczas której znajdziemy źródło Twoich problemów.

A jeśli kurs Ci się po prostu nie spodoba, możesz napisać do mnie w ciągu 30 dni od zakupu kursu - zwrócę Ci pieniądze.

Najczęściej zadawane pytania

Czy trzeba mieć profesjonalny aparat?

Nie, możesz fotografować także smartfonem.

Czy nauczę się robić zdjęcia na białym tle?

W kursie są podane trzy sposoby na usunięcie tła, ale kurs skupiony jest na kreatywnym podejściu do zdjęć produktowych. Jeżeli chcesz nauczyć się robić typowe zdjęcia na białym tle w namiocie bezcieniowym, to nie jest to kurs dla Ciebie.

Czy dostanę fakturę?

Tak. Wystawię Ci fakturę bez VAT.

Czy kurs jest przeznaczony dla użytkowników aplikacji mobilnej Lightroom, czy wersji na komputer?

Kurs jest przeznaczony dla wszystkich użytkowników. Filmy są przygotowane w Lightroomie w wersji na komputer, natomiast omówione zasady sprawdzą się też w wersji mobilnej (na smartfona). Część omówionych opcji występuje w płatnej wersji Lightrooma – kurs oraz darmowa wersja próbna pomogą Ci ocenić, czy potrzebujesz płatnej wersji, czy wystarczy Ci wersja darmowa.

Czy będę mogła zadawać pytania, jeśli coś będzie niejasne?

Oczywiście! Pytania będziesz mogła zadać podczas indywidualnej konsultacji po wykupieniu pakietu VIP lub w zamkniętej grupie na Facebooku (w ramach wszystkich pakietów).

Masz jeszcze pytania albo wątpliwości?

Odezwij się do mnie na maila: monika@pegazing.pl albo napisz bezpośrednio na Instagramie: @pegazing Chętnie porozmawiam :)